
Az autók iránt -mint sokan közületek is- már kiskoromban elkezdtem érdeklődni, de igazi rajongásom azután alakult ki, hogy meglett az első autóm. 2002-ben még friss jogosítvánnyal néztem meg a tolvajtempó című filmet, ami egy-kettőre belém égett egy életre. Az autó olyan ismerős volt, hisz mindig tetszettek a Mustangok, de ez valahogy más volt, meg „valami” Shelby neve volt, amit nem is ismertem.
Minél jobban belebújtam ebbe a típusba, annál inkább beleszerettem a formába,a történetébe. Igazival csak több évvel később találkoztam, viszont a v8 gurgulázó hangja örökké megváltoztatta bennem a turbós, csiri-csálé halálos iramban jellegű kocsik iránti rajongásom irányát az amerikai izom autók és a v8as gépek felé.
Kincsem -merthogy így becézem –a Mustangom majd csak 2009ben lett meg. Édesapám azzal próbált segíteni a műtéteim utáni mély gödörből való kijutásomon, hogy segített és belepótolt álmaim autójába. Akkoriban sokkal kevesebb információ állt rendelkezésre, mint napjainkban, de szép lassan sikerült mindennek utánajárni.. Valójában évekkel előtte már nézegettem a ha.hu.-n a régebbi Mustangokat, és mivel nagyon csekély volt a választék ezért sokáig nem találtam rá az igazira. A 67-68-as évjárat volt szem előtt, illetve v8-as motor. A fastback karosszéria típust elvetettem, látván az ár különbséget a Hard top kivitel közt és aközött.
Aztán rátaláltam. A motor 302 cu.i v8, 3sebességes automata váltóval, hard top,viszonylag szép állapotban. Azután irány pest és élőben is megnézni. A karosszéria meglepően jó állapotban volt és a motor is kívülről, beindítva is szép hangja volt. Szerelmes is lettem.

Aztán karosszéria lakatos ismerősünket megbízva átnézték az autót,és nekiláttunk a kasztni felújításához. A bal hátsó sárvédőn volt egy kevés rozsdás rész amit vastagon ki gletteltek, illetve a kardán alagúton egy lyukas rész,de egyébként teljesen rendben volt. A lakatos munka után a türkiz zöld gyári színét megváltoztattuk feketére és GT csíkot kapott a középvonal.

A motor csak egy új Holley két torkú karbit kapott,egy új K&N szűrőbetétet illetve új gyújtáskapcsolót és az automata váltó egy teljes felújítást.

Az autó 4 dobfékkel rendelkezik szervó segítség nélkül,ahogy a kormány se szervós,de igazából hétköznap is könnyen vezethető a forgalomban ha ezekhez hozzászokik az ember. A kipuffogója kapott egy új rendszert a régi helyett és új,szolíd de öblösebb dobokat,szép kerek méretes véggel. A hangja igazából feleslegessé teszi a magnó használatát A beltér kapott egy de luxe kivitelű műszerfalborítást(dashpad) és egy két műszert ugyan kicsit rendbe kellett hozni,ezenkívül hibatlanul működnek. A motor, mivel eddig sosem volt felújítva, így most tavasszal kap egy kis törődést,aztán mehet az OT-ra.



